حنانه زهرای مامانیحنانه زهرای مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
حانیه زهرای مامانیحانیه زهرای مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

❤ღ حنانه زهرا دختربهشتی ღ❤

لحظه ی دیدار

1392/2/26 11:28
587 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازنینم نمیدونی وقتی میبینمت چقدر ذوق میکنم. تو1ماه زودپابه دنیای ماگذاشتی وزندگیمونو پرازبرکت وخوشی کردی.بعد1روزدردکشیدن توبیمارستان هرچی صب کردم نیومدی.ماما میگفت احتمال خفه شدن نفسم هست.ازطرف دیگه صدای قلبتم شنیده نمی شد.اگه بدونی به مامانی چی گذشت.التماس میکردم که نجاتت بدن تاآخرشم اورژانسی بردنم سزارین.آخ وقتی صدای حنانموشنیدم انگارتموم دنیاروداده بودن بهم.1روزتوریکاوری بودم تابعدآوردنم بخش.دردامونموبریده بود.چنددقیقه بعد خانم پرستاراومدوتوروگذاشت روتخت کنار من.صورتتوکامل نمیدیدم اما مثل فرشته هاخوابیده بودی.ازخوشحالی مثل ابربهار اشک میریختم وزیرلب ازخداتشکر میکردم.هنوزم بایادآوری اون لحظه گریم می گیره.چنددقیقه بعدم مامان بزرگ اومد.بادیدنش شروع کردم بلندبلندگریه کردن.تازه فهمیده بودم که چه سختی کشیده تابدنیابیام.اون لحظه فقط دوست داشتم دستاشوباتمام وجودم ببوسم.امانمی تونستم تکون بخورم.راست گفتن که ادم تا مادر نشه نمی فهمه مادری یعنی چی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان ثنا
24 اردیبهشت 92 0:49
اي جونم خداحفظش كنه.چه ملوسه
مامان نی نی باربد
25 اردیبهشت 92 0:44
وای چه دخمل نازیه این جیگر خدا واسه تون حفظش کنه .مرسی که به وب باربد من اومدین
☆ یاسمین ☆
25 اردیبهشت 92 6:20
سلام.از اینکه به وبم اومدید،ممنون خانومی،قدم نو رسیده مبارک.ایشاله که دختر نامداری شود و همان طور که دوست دارید،پیرو بی بی زهرا باشد. پستت منو یاد روزی انداخت که دخترم مثل دخملی شما زود بدنیا اومد و اورژانسی سزارین شدم.واقعاً حالتو درک میکنم موفق باشید.
منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 15:50
سلام مامان عزیز تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید. پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.
مامان ماني جون
26 اردیبهشت 92 17:52
عزيزم قالب وبلاگ من قلب آبي از قالب هاي ني ني وبلاگه اما كداشو عوض كردم و عكساي ماني رو آپلود كردم و جاش گذاشتم اگه سوالي داشتي تا جايي كه بدونم كمكتون ميكنم
مامان پرنيا
27 اردیبهشت 92 17:02
قدمش پر از بركت باشه الهي

زير سايه مامان و بابا بزرگ بشه


انشالله
مـــــــــامـــــــــان حـســـــــــــــــنا
29 اردیبهشت 92 13:56
عزیزم لینک شدی
فائزه مامان مهدیار
30 اردیبهشت 92 11:40
سلام خدا حفظ کنه این دخمل ناز رو مامانی ممنون به ماسر زدی بابت لینک هم حتما با کمال میل با افتخار لینک شدین دوست گلم
بابای محمدمهدی
30 اردیبهشت 92 17:43
خدا حفظت کنه عمو جون چه نانازی ماشاالله
فرناز/ مامان ریحانه
30 اردیبهشت 92 20:59
عزیز دلم خدا فرشته نازت رو حفظ کنه. از آشناییتون خیلی خوشحال شدم.
سوری مامان زهره
31 اردیبهشت 92 7:21
واقعا آدم تا مادر نشه، درک نمی کنه، زحمتای مادرش رو!
مامان زینب
31 اردیبهشت 92 9:41
سلام چه دخمل نازی خدا برات حفظش کنه عزیزم نشنیدی می گن باید مادر بشی تا قدر مادرت رو بدونی حالا همون جریان ماست ضمنا ممنون از شما و حضور گرمتون شما هم با افتخار لینک شدید باز هم منتظر نظرات خوبت هستم
مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 18:23
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی منم شما رو لینک میکنم لطفا برید خصوصی رمز براتون گذاشتم
مامان ماني جون
31 اردیبهشت 92 21:48
خدا رو شكر كه الان سالم و قوي كنارتونه و خوشبختيتون رو كامل كرده ديگه به روزاي بد فكر نكن
مامان زهرا
6 خرداد 92 5:48
عزیزم انگار شانس با ما یار نیست دیدم که شروع چت و زدی اما نمیشه بنویسیم نمیدونم امشب نی نی وبلاگ چشه
مرضيه (مامان محمدمهدي)
25 خرداد 92 12:42
سلام خدا رو شكر كه الان سالم و سلامت در كنار هم هستيد با اجازه لينكتون كردم
مریم
13 تیر 92 12:55
ممنون که به وبلاگ پرنیاسرزدید،عکس خیلی قشنگیه
مامان بردیا
3 مهر 92 0:37
سرکار خانوم سمیرا خانوم شما لطفا سرتون به کار خودتون گرم باشه و به دوستیتون با دوستتون ادامه بدین و یک طرفه به قاضی نرین وبه مسایل شخصی مردم دخالت نکنین دوست ندارم بهتون اهانت کنم ولی اون کسی که بیلمزه شمایین که تو هرکاری دخالت میکنین وهرچیزی که به زبونتون میاد رو بارمردم میکنین تکرار نشه لطفا ماخودمون میدونیم با هم چه طور رفتار کنیم تکرار نشه