حنانه زهرای مامانیحنانه زهرای مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
حانیه زهرای مامانیحانیه زهرای مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

❤ღ حنانه زهرا دختربهشتی ღ❤

حنانه یعنی عشق

1392/2/20 11:16
858 بازدید
اشتراک گذاری

شکر خدایا که عشق را با نور و روشنایی و پاکی به خانه ما فرستادی همه را باهم دارد این هدیه کوچک اما بسیار بزرگ که به ما دادی.این نازنین جعبه کادویش پوست لطیفش بود و تاج و روبانش موهای مخملینش گشایش بسته کادویی ما لب های چون پسته خندانش بود و لبخند هایش تضمین زندگی ما من و همسرم علی که آنگونه که باید خوشبخت بودیم اما با آمدن نازنین هدیهء خدا بختمان سپیدتر خوشحالیمان عمیق تر شد.

عشق مامانی

 

                                                                                                                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

دایی کوچیکه
22 اردیبهشت 92 1:33
سلام حنانه جون نمیدونم واست چی بنویسم ولی گفتم واست آرزو کنم یه یادگاری واست بنویسم که وقتی بزرگ شدی و تونستی بخونی ، ببینی که دایی تو این موقعه یعنی روز 22 اردیبهشت 92 واست ی یادگاری کوچیک نوشتم گلم. آرزو دارم همیشه سایه پدر و مادرت باشی، همیشه موفق باشی،هیچ وقت خداتو فراموش نکنی.کنار تنگ شفاف بلور در میان کوچه سبز خیال شادیت حس قشنگیست که من میطلبم. مهربانیت را مرزی نیست،یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده.. قربانت دایی
مامان ماني جون
22 اردیبهشت 92 14:56
عزيزم به وبلاگم سر زدي و دعوتم كردي كه بهتون سر بزنم اما آدرستو دقيق نذاشته بودي سرچ كردم تا پيدات كنم و ازت تشكر كنم خواستم بگم كه آدرستو دقيق بذار تا بيان پيشت
مامان ماني جون
22 اردیبهشت 92 20:29
نظرتو تايي كردم حالا بيا و از رو كامنتت آدرستو بزن ببين وبت باز ميشه نه نميشه چون اول آدرست niniweblog نوشتي و بعدشم آخرش b -weblog رو جا گذاشتي يوقت ازم ناراحت نشي ها ميخوام همه راحت بيان و خانوم كوچولوتو ببينن و بخونن ببوسش
سوری مامان زهره
23 اردیبهشت 92 1:27
ماشالله به حنانه خانوم چه اسم قشنگی هم داری!!
رستمی
23 اردیبهشت 92 9:16
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
پرهام ومامانش
28 اردیبهشت 92 11:37
ان شالله ازین خوشبختر بشید


شمام همینطور مرسی
مامان پارسا
28 اردیبهشت 92 15:58
سلام مامان حنانه عزیز من مامان پارسا دردونه هستم ماشاءالله شما هم دختر نازی دارید،خدابراتون حفظش کنه.بازم به وبلاگ پارسا سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشم.


چشم ممنون خاله جون
مامان فاطمه زهرا
9 تیر 92 16:43
سلام خانمی من یه نظری دارم تو کامپیوتر من وبلاگ شما به صورت خاصی نمایش میده یعنی هر کسی که این قالبو داره اینطوری نشون میده صلاح دونستین یه قالب دیگه بزارین متنتونو کامل نشون نمیده
مامان عسل و آریا
12 تیر 92 11:03
ای جانننننننننننننننننم من فدای این دختر ناز بشم ماشالله.هزار ماشالله.فدای این نازنین بشم مننننننننننننننننن چقدر هم این مامانیت خوش سلیقه ست عزیزم رمز را خصوصی فرستادم حنانه ی نازم را از طرفم ببوس
الهام(مامان اميرحسين)
23 تیر 92 14:41
سلام عزيزم ممنون بهمون لطف كردي و لينكمون كردي دخمل ناز نازي داري!خدا برات حفظش كنه!! منم لينكت كردم با افتخار
عاطفه
23 تیر 92 21:51
چه دخمل نازیه این حنانه خانم ! از همین الان معلومه چه صبور و مهربان !
حنانه
11 دی 92 12:43
سلام به مامان حنانه جون اسم منم حنانه است خیلی اسممو دوست دارم