حنانه زهرای مامانیحنانه زهرای مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
حانیه زهرای مامانیحانیه زهرای مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

❤ღ حنانه زهرا دختربهشتی ღ❤

مادرم مهربانم نوه دار شدنت مبارک

1392/3/7 7:48
1,638 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم مهربانم تازه میفهمم چقدر روز وشب ها را برای خوشی من از خوشی هایت گذشتی من سپاسگزارت هستم و شاد و سر مستم که زیر سایه تو و پدر مهربان مادر شدم خدایا هزاران شکر و حمد مرا بپذیر

راحت بخواب کودکم در آغوش مادربزرگت که همانند من بلکه فراتر ازمن دوستت دارد

  حنانه:عجیج دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله شیما جون
26 اردیبهشت 92 20:11
سلام...واااااااااااای خدا چقدر این نانازه.....ای جانم.....خاله جون فدات شه حنانه خانوم...سمیرا جون.قدمش مبارک.ایشا الله زیر سایه ی خدا و پدر و مادرش بزرگ شه.ماه ما شا الله....خدا حفظش کنه...به به توی ببله مامانی جونشم ببین چه راحت لم داده....
مهسا مامان نورا
5 خرداد 92 21:52
عزیزم چه دخمل نازی ماشاله یه عالمه بوووووووووووووووووووووس


ممنون خاله