حنانه زهرای مامانیحنانه زهرای مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
حانیه زهرای مامانیحانیه زهرای مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

❤ღ حنانه زهرا دختربهشتی ღ❤

سیب کنار من باشه و من گاز نزنمش محاله..........

1392/3/7 7:17
814 بازدید
اشتراک گذاری

این سیبا شانس آوردن که هنوز مرواریدام نیش نزدن بیان بیرون وگرنه الان از هرکدومشون دو تا گاز میگرفتم تا جیغ بزنن

هههههههههههههه

 

مامانی جیگرم ایشالله ببینم روزیکه دندونات در بیاد و گاز بگیری همونطور که آرزو داشتم بیای تو دلم بیای به دنیا که شکر خدا دیدم و ایشالله آرزوهای دیگرو هم میبینم

ایشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

☆ یاسمین ☆
25 اردیبهشت 92 6:27
ماشاله چه نازه این دخملی
ایشاله دندونای خوشگلش هم در میاد و به خدمت سیبا میرسه


ایشالله
سارا مامان محمدرضا
6 تیر 92 16:39
ممنون از لطفتون. منم با افتخار لینکتون کردم. حنانه زهرا جون رو از طرف من ببوسید
مامان ندا
31 تیر 92 11:20
ان شالله زودی دندون درمیاره وگازت میگیره
مامان هانی
22 شهریور 92 17:11
زهرا مامان ایلیا جون
14 خرداد 93 5:09
سلام دوستم خوبی عززززیزم گل من حالت خوبه نی نی کوچولو خوبه عزززیزم بیا یه خبری از خودت بهم بده راستی اپم هاا