حنانه زهرای مامانیحنانه زهرای مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
حانیه زهرای مامانیحانیه زهرای مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

❤ღ حنانه زهرا دختربهشتی ღ❤

لباسای خوشمل مامانی

1392/3/12 18:10
1,820 بازدید
اشتراک گذاری

        چندتاازلباس قشنگای دخملیقلب

نانازم چه دوره ای که تودل مامانی بودی چه بعد بدنیا اومدنت من وبابایی باکلی شور و شوق برات لباس خریدیم. حالا عکس چندتاشو اینجامیذارم تابرات یادگاری بمونه. من فدای دخمل کوچولوم بشمماچماچماچ

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

فرناز/ مامان ریحانه
11 خرداد 92 13:31
ای جااااااااااااااانم خیلی خیلی قشنگ و نازن خصوصی
فرناز/ مامان ریحانه
11 خرداد 92 13:34
آیدا(مامان الینا)
12 خرداد 92 2:07
وای چه دختر نازی هزار ماشاالله چه لباسهای خوشگلی بوس برای حنانه جونم
پگاه
12 خرداد 92 11:49
سلام سمیرا جان

امیدوارم حنانه جون به سلامتی واکسن بزنه و اذیت نشه ، سمیرا جون پدهایی هستند که از داروخونه میتونید تهیه کنید برای محل واکسن مناسبه و التهابش رو زود پایین میاره و من نیم ساعت قبل از واکسن یک سی سی قطره استامنوفن دادم به دخترم و روز اول هر 4 ساعت یک بار تکرار کردم و به سفارش دوستم بردمش پارک که تحرک داشته باشه و حتما کمپرس بعد از 12 ساعت انجام بشه

ممنونم پگاه جان


مامان پسته
12 خرداد 92 22:56
عزیز دله خالهههههههههه لباساشو خواهر اون لباس قرمزه بالاش خیلی قشنگه امروز یه مغازه لباس بچه بودیم به شوهرم گفتم ببین اگه بچمون دختر باشه چقد لباسای خوشگل خوشگل می تونیم براش بخیرم مخصوصا لباس قریا خدا حفظ کنه کوچولوتو
سوری مامان زهره
13 خرداد 92 1:13
خیلی قشنگن، ان شالله همه رو به شادی و سلامت بپوشی خاله!
مامان زهرا
13 خرداد 92 1:14
سلام عزیزم خوبی من از تو پیام خصوصی دریافت نکردم راستی چقدر لباسای خوشگلی خریدی مبارک باشه من اپم
زهرامامانه ایلیا جون
13 خرداد 92 16:12
سلام عزیزم هر جا هستی امیدوارم خوش باشی خمشحالم که خوشحالی بیا خصوصی
ستایش*مامان محمود
13 خرداد 92 19:08
مبارکه عزیزم
مامان سید عرشیا
13 خرداد 92 22:31
چه لباسهای قشنگی.انشالله به شادی تنش کنی. خوشگل خاله ....بوس بوس
☆ یاسمین ☆
14 خرداد 92 15:16
چه لباسای قشنگی، وای تو تن گل دخملمون چقد قشنگتر میشه
مامانی درسا
16 خرداد 92 4:06
عزیزم لباساشو ببین چقده خوشگلن مبارکش باشه

مرسی خاله جوووووووون

زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 16:30
سلام یعنی شرکت نمیکنی

قهرنکن مامان زهرا حتما شرکت میکنم

فائزه مامان مهدیار
16 خرداد 92 18:06
ای جانم چه لباسهای نازی
چه مامان باسلیقه ای

مرسی مرسی مرسی

مامان مانلی
17 خرداد 92 12:39
خیلی ناز بودن
عزیزم اون سارافن قرمزه که حاشیه باربری داره را از کجا خریدی؟

از شهریار گرفتم عزیزم
زهرامامانه ایلیا جون
18 خرداد 92 17:55
کجا رفتی عزیزم چرا جوابهای منو نمیدی
چرا بازی وبلاگی شرکت نمیکنی
چرا نظرات منو تایید نمیکنی
یعنی چی


نبودم گلم
مامان پسته
18 خرداد 92 21:34
پس شوما کی میخواین آپ کنین؟؟

نکنه رفدین موسافرت؟؟

خوش بگذره

من موسافرت بودم آپ میکنم به زودی عزیزم

زهرامامانه ایلیا جون
23 خرداد 92 3:04
هـــــــــــــــــــورا دوست جونیم امده

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

زهرامامانه ایلیا جون
23 خرداد 92 3:07
عزیزم من سوالات و نوشتم تو سایتم و بعد جوابهای مورد علاقه ام دادم و برای جذاب شدنش از شکلکها استفاده کردم اما خیلی ها هم شکلک نمیزارن
مامان ماني جون
23 خرداد 92 11:53
مباركش باشه

مرسی خاله جون

بابایی زهرا گل
23 خرداد 92 13:11
سلام
ماشالا به این کوچولوی ناز
خوبید؟
دخملتون خوبه؟
از دیدن وبش واقعا لذت بردم
مخصوصا آهنگش
ممنون که به وب زهرای منم سر زدید
من لینکتون کردم
امید وارم افتخار بدید و ما هم لینک کنید
خدا نگهدارتون

ممنون چشم باعث افتخاره

زهرامامانه ایلیا جون
23 خرداد 92 19:30
شرکت نکردی
مرضيه (مامان محمدمهدي)
25 خرداد 92 12:35
چه لباساي خوشگلي و چه مامان باسليقه اي دلمون آب شد از دست اين لباس دخترونه ها
مامان کیان کوچولو
26 خرداد 92 13:55
عزیزم من لینکتوون کردم
زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 4:11
عزیزم خصوصی تو چک کن
مامان آرمينا
29 خرداد 92 17:29
عاشق لباساش شدم همشون يكي از ديگري خوشكلن مبـــــــــــــــــاركت باشه حنانه جون
مریم
13 تیر 92 12:27
به به چه لباس هایه نازی
ارلا
26 فروردین 93 22:08
.. . . . . .*** . . * . . ***** . . . . . . . . . . .** . . **. . . . .* . . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .* . . . . . . . . . .****. . . .** . . . ****** . . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . ** . . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.** . . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . * . . . . . . . .******. . . . .*. . . . . * . . . . . . . .******* . . .*. . . . .* . . . . . . . . .*********. . . . . * . . . . . . . . . .******* . *** *******. . . . . . . . .** .*******. . . . . . . . * . ******. . . . . . . . * * . .***. . *. . . . . . .** . . . . . . .*. . . . . * . . . . .****.*. . . .* . . . *******. .*. .* . . .*******. . . *. . . .*****. . . . * . . .**. . . . . .* . . .*. . . . . . **.* . . . . . . . . . ** . . . . . . . . .* . . . . . . . . .* . . . . . . . . .*